środa, 10 kwietnia 2013

INFORMACJA!!!

Dziewczyny,to bardzo,bardzo,bardzo ważne. Zaangażowałam się w tę sprawę i zaczęło mi na tym bardzo zależeć..
Wiem,że tego bloga nie czyta dużo osób,ale na pewno jest kilka,które są ze mną. I wiem,że mi pomożecie,proszę pomóżcie..
Porozsyłajcie to znajomym,na twitterze,faceebooku lub sami się w to zaangażujcie!

http://polishbeliebersstory.blogspot.com/
tutaj blog na ten temat.

a tutaj wiadomość,po raz drugi:

'Belieberki!
Potrzebna Wasza pomoc!
Chcę zrobić duży materiał o najfajniejszych dziewczynach, jakimi są polskie Beliebers. Pilnie potrzebne mi są historie Waszej fascynacji Justinem oraz przygód związanych z łódzkim koncertem. Będziecie miały super pamiątkę i satysfakcję. Proszę, zgłaszajcie się na mojego e-maila (madziab0705@wp.pl), wpisując jedynie swoje imię, a ja w odpowiedzi powiadomię Was o szczegółach przedsięwzięcia.
Jeśli pomożecie zrealizować mi ten pomysł, to gwarantuję, że zebrany materiał trafi do samego Justina Biebera.'

ruszamyyy się! Beliebers,pokażmy,jaką wielką rodziną jesteśmy! liczę na Was!

~Girl On Fire.

w razie pytań: gg 47080067
razem damy radę. tak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz