sobota, 18 stycznia 2014

INFORMACJA!!!:)

A więc po kilku miesiącach przerwy postanowiłam powiedzieć Wam o co chodzi..
Pisanie tego bloga sprawiało mi naprawdę wielką przyjemność. Na początku.. Niestety później historia Jennifer i Justina zaczęła mi się nudzić, i miałam wrażenie, że to, co piszę jest strasznie naciągane i sztuczne. Przerywam oficjalnie tego bloga. Może kiedyś postanowię do niego wrócić... Tego nie wie nikt. ;)

Tymczasem przenoszę się na nowy blog. Nie będzie to opowiadanie, ale będzie chyba dosyć ciekawie.
Jeżeli ktoś z Was lubi to jak piszę, niech po prostu tam zajrzy i przeczyta sobie pierwszą notkę.

To na tyle. Ano i przepraszam Skarby, które były tutaj ze mną. :*

http://mrsrons.blogspot.com/ <---- tutaj link do nowego bloga. :)

Serdecznie Was zapraszam. :)

6 komentarzy:

  1. Zapraszam na to tłumaczenie. Dziewczyna dopiero zaczyna, ale jest świetne o Justinie:
    http://tbl-jbff-tlumaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu :'( A tak był fajny... I nadal mnie zżera ciekawość. Obyś wróciła bo piszesz świetnie. Jesteś zajebista i masz taki sam talent. MUCH LOVE i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz to jak piszę,zapraszam na nowego bloga http://mrsrons.blogspot.com/ nie zmieniłam się,jestem wciąż tą samą osobą,uwierz mi na słowo :) dziękuję za te miłe słowa <3 xx może kiedyś uda mi się tutaj wrócić,ale widzę niestety,że odzew dość słaby :(

      Usuń
  3. naprawdę szkoda,że już przestałaś pisać:( Naprawdę,ale to naprawdę gdy przeczytałam,że to koniec zaczęłam płakać bo serio spodobał mi się ten blog:( Wyobrażałam sobie,że jakbym tam była ja i Justin nie Jenny:( Szkoda,ale no cóż twój wybór i nic w tej sprawie nie zrobię;(:).

    OdpowiedzUsuń
  4. blagam wroc, nie wytrzymam bez ciebie :( jestes cudowna, bardzo Cie kocham. Uwielbiam twojego bloga i przede wszystkim tesknie, cholernie tesknie. Wchodze tu codziennie by sprawdzic czy wrocilas. Tesknie za bohaterami i ich histaria. Prosze wroc :'(

    OdpowiedzUsuń